  • Data: 2007-05-08 19:26:35
    Temat: Prawo spadkowe -dziedziczenie po matce...
    Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nie potrafie znalezc odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie wiec pozwole
    sobie zadac pytanie na grupie.
    W zeszlym roku zmarla moja matka nie pozostawiwszy testamentu. W
    pozostalym domu zamieszkuje teraz moj ojciec razem z moja siostra.
    Niestety ojciec chce zamieszkac razem z nowa kobieta i robi wszystko
    by moja siostra wyprowadzila sie z domu.
    Obawiamy sie ze stracimy ostatecznie ten dom. Rodzice nie zawierali
    intercyzy malzenskiej a dom wybudowali w trakcie trwania malzenstwa.
    Jakie mamy prawa do majatku pozostawionego przez matke?

    Dziekuje za informacje.
    Brucem