    From: "Zentorsja" <z...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo pracy - minimalny metraż
    Date: Fri, 20 Oct 2006 11:15:07 +0200

    Witam serdecznie.
    Mam delikatny problem z pracodawcą , który chce "uszczęśliwić mnie" nowym
    miejscem wykonywania pracy.
    Chodzi konkretnie o obsługę urządzeń telekomunikacyjnych w bardzo małym
    pomieszczeniu.
    Pomieszczenie to ma znajdować się 6m pod ziemią na terenie jednego z centr
    handlowych, ma mieć wymiary 3metry x 3metry i nie posiadać okien.
    Oczywiście dochodzą do tego nie małych rozmiarów urządzenia
    telekomunikacyjne, klimatyzacja i biurko.

    I tu prośba.
    Proszę o informację ,gdzie mogę znaleźć odpowiedni akt prawny, który będzie
    argumentem w moich dłoniach do rozmowy z szefem.

    Bardzo proszę o konkretne informacje.

    Pozdrawiam serdecznie
    Krzysztof Adamski

    (Próbowałem coś WYGOOGLAĆ, ale to żmudna robota, jeśli nie zna się
    terminologii.)