    From: "Black" <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo pracy - co zrobic?
    Date: Fri, 30 Jan 2004 22:10:25 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@catv252.satkabel.com.pl

    Witam wszystkich.
    Mam powazny problem.
    Bede przyjmowal na swoj dzial nowych pracownikow i nie byloby w tym nic
    problematycznego gdyby nie decyzja dyrektora.
    Otoz kazdy z nowo przyjetych ma przy przyjeciu napisac podanie o rozwiazanie
    umowy bez daty, ktora ma byc dopisana gdy dany pracownik stanie sie
    "niewygodny".
    Wiem, ze jest to niezgodne z prawem, ale ja sam moge wykonac polecenie lub
    zaczac rozgladac sie za inna praca - obu przypadkow chcialbym uniknac.
    Pomijajac juz fakt, ze dzialanie takie lamie wszelkie zasady, to wrazie
    wpadki ja bede wszystkiemu winien!
    Polecenie na pismie od dyrektora odpada, scedowanie na np. dzial kadr tez.
    Wiem, ze takie praktyki zdarzaja sie w innych zakladach, ale ja z takim
    dzialaniem pogodzic sie nie moge. Nie chce zastraszonych pracownikow.
    Jak sie z takiej decyzji wykrecic???
    Prosze o jakies sugestie.

    Pozdrawiam
    Black