    From: "marcus075" <0...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo łamie prawo?
    Date: Sun, 20 Jul 2003 23:23:27 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@ps209.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam!
    Ależ ja mam częstotliwość pisania pytań:) Tym razem sprawa jest następująca:
    w firmie gdzie pracuje moja mama ze względu na ilość zatrudnionych osób
    (około 100 osób) jest na komputerach zainstalowany Program Płatnika.
    Niestety: windows nie jest za darmo, a firma mimo wszystko nie jest zbyt
    bogata [:/]. Jak narazie działają na Windows 2000 Professional, ale
    zamierzają na 12 komputerach zainstalować Linuksa (Mandrake'a 9.1 PL:) a te
    Windowsy sprzedać w cholere (kupione w wersjii BOX). A że nadal trzeba jakoś
    kożystać z programu Płatnika to plan się posypał poniważ nie ma Linuksowej
    wersji "płatnika". I moje (szefowej mojej mamy:) pytania:
    1) czy istniejąca tzw. "ustawa antymonopolowa" udeża także w Microsoft?
    2) Jeżeli jakaś firma zdecyduje się na kożystanie (z chyba wiadomych
    zględów) z Linuksa to co do cholery z Płatnikiem?
    3) Czy brak Linuksowej wersji Programu Płatnika nie łamie ustawy
    antymonopolowej?
    4) Czy firma Prokom (twórca płanika) jet zobowiązana stworzyć wersje dla
    Linuksa?
    5) Czy ja (jako osoba niepełnoletnia) moge administrować siecią w tej
    firmie, na przykład na "umowę zlecenie"?

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie