eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenta - reklamacja › Prawo konsumenta - reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Grzesiex" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo konsumenta - reklamacja
    Date: Mon, 30 May 2005 21:03:08 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <d7fo14$hed$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pas-meteorow-1.ekspres.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1117479780 17869 83.238.182.4 (30 May 2005 19:03:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 May 2005 19:03:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: schulc
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:300910
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    chciałem oddać grzejnik do naprawy bo się zepsuł, mam na niego gwarancje ale
    nie miałem oryginalnego opakowania, w gwarancji nic nie pisało że musze go
    oddać z opakowaniem, poza tym to mogę skorzystać z prawa o niezgodności
    towaru z umową i nie muszę się kierować zapisami w karcie gwarancyjnej.
    Sprzedawca zażądał ode mnie podpisania oświadczenia że przyjmuję do
    wiadomości iż sklep nie ponosi odpowiedzialności za ew. uszkodzenia w
    transporcie do serwisu. Czy miał do tego prawo? A jeśli nie to czy takie
    oświadczenie ma moc prawną?
    pozdrawiam
    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1