eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo komputerowe-czy dostawca ma rację? › Prawo komputerowe-czy dostawca ma rację?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: "Wito" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo komputerowe-czy dostawca ma rację?
    Date: 23 Jun 2004 12:42:35 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 39
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1087987355 19304 213.180.130.18 (23 Jun 2004 10:42:35
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Jun 2004 10:42:35 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 213.77.102.106, 192.168.243.38
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; FunWebProducts)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:223069
    [ ukryj nagłówki ]


    Bardzo proszę o oświecenie mnie.
    Sprawa dotyczy mojej znajomej, która straciła dostęp do Internetu. Początkowo
    jej syn myślał, że ma coś namieszane w systemie więć format,install i takie
    tam... Ponieważ nie dało to rezultatu podmienił od kolegi kartę sieciową i
    okazało się że to jest to. Kupił nową kartę, ale na nowej też ie miał dostępu i
    kolega na niej również. Reklamował kartę, ale na drugiej podobna sytuacja, nie
    wiedział bowiem, że dostawca ma wszystkie adresy kart swoich klientów. Ponieważ
    nie miał więcej pomysłów co z tym zrobić a Internetu już nie miał od trzech
    tygodni, poprosił mnie o pomoc. Zadzwoniłem do dostawcy a tam panienka z
    rozbrajającym głosem informuje mnie że dostęp został wyłączony ze względu na
    rozsiewanie wirusów. Na moją uwagę czy nie powinni przed tym ponformować
    klienta i ostrzec go przed konsekwencjami- odpowiedziała, że nigdy
    nikogo nie ostrzegają lecz od razu wyłączają.
    Nie wiem, może nie mam racji, ale wydaje mi się że cos tu jest nie tak. Kiedyś
    pomyłkowo żle wysłałem rachunek za gaz,ale nikt mi go nie odciął, lecz
    przysłano informację z ostrzeżeniem.
    Ciekawy jestem opinii ekspertów.
    Dodam, że w umowie z dostawcą nie ma żadnej
    wzmianki o możliwości zablokowania dostępu do Internetu.
    oprócz ewentualnie jednego punktu na podstawie, którego admin mógł wyłączyć
    użytkownika, ale po poinformowaniu go. Cytuję ten punkt.

    "Abonent ma obowiązek stosować się do wszystkich poleceń administratora sieci,
    w szczególności na jego bezpośrednie wezwanie ma obowiązek:
    a.wyłączyć oprogramowanie zakłócające pracę innych komputerów
    b.zlikwidować udostępnianie zasobów niezgodne z regulaminem"
    Niestety innych warunków nie znalazłem.

    Znajoma poniosła z tego tytułu stratę za kupno nowej karty oraz abonament,
    który musi zapłacić mimo że nie korzystała przez trzy tygodnie z Internetu.
    Czy według was jest podstawa do reklamacji?
    Przepraszam, że trochę przydługi ten post.

    Pozdrawiam Wito


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1