  • 1. Data: 2012-02-04 15:43:54
    Temat: Prawo energetyczne
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Mam problem z interpretacją prawa energetycznego, który jest pod adresem:
    http://www.ure.gov.pl/portal/pl/25/17/Ustawa_z_dnia_
    10_kwietnia_1997_r__Prawo_energetyczne.html

    Niech ktoś mi wytłumaczy do czego odnosi się opłata zastępcza dostępna na
    stronie 29 i na stronie 30.

    Jak dla mnie to dotyczą one do przedsiębiorstw energetycznych, odbiorców
    końcowych oraz (towarowych) domów maklerskich.

    Tak samo nie wiem na kogo są nakładane kary Ko i Koz (na stronie 102). Jak dla
    mnie to są kary na wspomniane podmioty.