  • 1. Data: 2005-01-04 09:24:36
    Temat: Prawo do wyrobu...
    Od: "Krzysiek " <k...@g...pl>

    Witam !

    Mam taki kłopot a propo prawa do reklamowania swoich produktów, zacznijmy
    jednak od poczatku:

    Jestem rzemieślnikiem (dajmy na to "X") zrzeszonym w spółdzielni
    rzemieślniczej ("M"), spółdzielnia dostała zlecenie na wykonanie mebli,
    wszystkie meble wykonałem ja, i teraz czy tworząc dajmy na to stronę
    internetową mogę zareklamować te meble jako własny wyrób (jakby nie patrząc
    jest to mój wyrób), czy nie? ,bo owszem meble zrobiłem ja ale zamówienie było
    realizowane przez spółdzielnie?

    Z góry serdecznie dziekuje

  • 2. Data: 2005-01-04 19:18:38
    Temat: Re: Prawo do wyrobu...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek " <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem możesz. Przecież jesteś wykonawcą tych mebli, więc nie
    kłamiesz. Możesz dodać na stronie, ze zlecenie było wykonywane za
    pośrednictwem tej spółdzielni i już wówczas będzie na pewno po kłopocie.