    From: noelka <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [Prawo budowlane] pas ochronny domu w granicy
    Date: Mon, 02 Jul 2007 02:53:56 -0700

    Witam

    mam problem. 80 lat temu moj dziadek wybudowal dom no niestety w
    granicy działki. Dopóki żył sasiad nie było problemu na ścianie
    budynku nie bylo niczego (nie sadził drzewek ani zadnych roslinek, nie
    wylewał niczego) teraz jednak po jego smierci zadomowiła sie tam jego
    córka.... no i zaczeło sie .... najpierw wysypała na sciane nawóz ( bo
    nie miala gdzie tego składować ) po naszej chyba ju z 14 interwencji
    usuneła go, p[otem posadzila bluszcz który piął ie po naszej scianie
    znowu interwencjie i znou nie jedna nie dwie tylkokilkanaście teraz
    posadziła tam kwiatki które namietnie podlewa. (dodam ze odleglość
    kwiatków od sciany to jakies 10cm) Po kolejnej interwencji teraz o
    podlewanie kwiatków powiedziala ze jak nam sie to nie podoba to mamy
    sobie dom przesunąć.

    Juz szczerze mam dość walki z małpa dlatego moje pytanie brzmi czy
    jest jakis artukuł w prawie budwlanym który ogranicza mozliwość
    sadzenia czego kolwiek lub budowania czegos koliwek na jakiejś
    szerokości od sciany budynku???? Doczytałam edys ze 1,5m ale.... nie
    znm sie na tym dlatego prosze o wyjaśnienie.

    Dzieki
    noElka