    From: u...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo budowlane - boks garażowy a wjazd do niego
    Date: Wed, 26 Nov 2008 13:33:37 -0800 (PST)

    Witam
    Mam taką ciekawą sytuację. Posiadam boks garażowy (według księgi
    wieczystej) do którego nie da się wjechać, ze względu na konstrukcję
    budynku (boks, na wysokim parterze budynku, boks faktycznie znajduje
    się na rampie, tak jak magazyny). Czy ktoś się orientuje, jak wygląda
    sprawa użytkowania terenu przed boksem, czyli kawałka rampy i terenu
    przed, gdzie normalnie powinien być podjazd. Czy ktoś, a w tym
    przypadku wspólnota może mi postawić przed boksem bramkę, która
    uniemożliwia położenie deski po której mógłbym wjechać do garażu?
    Oczywiście nie proszę o opinię w sprawie deski, a problem jest w
    postawionej barierce przed drzwiami boksu. Gdzie szukać podstawy
    prawnej?
    Pozdrawiam
    Maciej