  • 1. Data: 2005-01-17 07:09:54
    Temat: Prawo autorskie: tekst piosenki
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Czy umieszcznie calego tekstu jakiejs piosenki w ksiazce plus
    podanie imienia i nazwiska autorki piosenki jest wystarczajace,
    by nie naruszyc praw do piosenki, czy mimo wszystko powina byc
    zgoda autorki na publikacje? Jak to sie ma wobec prawa
    autorskiego? W stosunku do objetosci ksiazki to piosenka stanowi
    nikla objetosc, ale przeciez z punktu widzenia piosenki to jest
    to 100%. Pomoze ktos?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2005-01-17 11:22:31
    Temat: Re: Prawo autorskie: tekst piosenki
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <X...@2...197.164.2>, ab wrote:
    > Czy umieszcznie calego tekstu jakiejs piosenki w ksiazce plus
    > podanie imienia i nazwiska autorki piosenki jest wystarczajace,

    nie

    > by nie naruszyc praw do piosenki, czy mimo wszystko powina byc
    > zgoda autorki na publikacje? Jak to sie ma wobec prawa

    tak

    > autorskiego? W stosunku do objetosci ksiazki to piosenka stanowi
    > nikla objetosc, ale przeciez z punktu widzenia piosenki to jest
    > to 100%. Pomoze ktos?

    bez znaczenia

    --
    Marcin