  • 1. Data: 2002-04-03 17:52:19
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "Marek" <v...@p...onet.pl>

    Witam.
    Posiadam stronę na której chciałem zamieścić pełne wersje książek. Czytałem
    kiedyś, że można to robić jeśli książka została napisana przed 1930 rokiem.
    Jak z tym jest rzeczywiście?

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-04-03 19:02:58
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 3 Apr 2002, Marek wrote:

    > Posiadam stronę na której chciałem zamieścić pełne wersje książek. Czytałem
    > kiedyś, że można to robić jeśli książka została napisana przed 1930 rokiem.
    > Jak z tym jest rzeczywiście?

    70 lat od śmierci twórcy - nie każdy zmarł w 1932.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-03 19:27:29
    Od: "Marek" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    Czytałem

    > 70 lat od śmierci twórcy - nie każdy zmarł w 1932.

    A gdzie mogę o tym szerzej poczytać i jaka to ustawa?

  • 4. Data: 2002-04-03 20:51:57
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 3 Apr 2002, Marek wrote:

    > A gdzie mogę o tym szerzej poczytać i jaka to ustawa?

    O prawie autorskim.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)