  • Data: 2004-02-20 17:44:20
    Temat: Prawa syna i żony
    Od: "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wtam!!!Czy ktoś z Państwa udzieli mi informacji na 2 pytania?
    1.Czy syn ma prawo wprowadzić i zameldować swoją żone do mojego domu wbrew
    mojej woli i aprobacie mojej żony/syn jest zameldowany/
    2.Nigdy niepracująca żona dąży do rozwodu.Chciałbym uratowć dom który
    wybudowałem.Wiem że połowa wszystkiego należy niestety do niej.Czy sąd może
    nakazać sprzedaż.Zona celowo zawyża wartość domu,tak że nie będę w stanie
    jej spłacić tej wyimagowanej kwoty. Z góry serdecznie dziękuję za
    podpowiedzi. P.S Czy dorosłemu synowi też się należy jakaś część w
    przypadku naszego rozwodu?