    From: Baobam <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa konsumenta - zwrot towaru
    Date: Tue, 29 Aug 2006 19:08:19 +0200

    Witam

    Tydzień temu kupiłem buty. W sklepie wydawały się pasować, niestety jak
    przyjechałem do domu okazało się, że mnie uwierają. Nie były noszone, brak
    jakichkolwiek śladów użytkowania. Sprzedawca twierdzi, że nie przyjmuje
    zwrotów. Czy ma podstawę, żeby tak twierdzić, czy ma jednak obowiązek
    przyjąć zwrot takiego towaru? Prosiłbym o jakąś podstawę prawną.
    Słyszałem, że podobno można zwrócić zakupione rzeczy, jeżeli nie ma na nich
    śladów użytkowania do 10 dni bez podania przyczyny. Czy ten przepis nadal
    funkcjonuje?

    Dziękuję za pomoc.
    --
    Pozdrawiam,