    From: <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa autorskie strony www
    Date: Fri, 27 Jan 2006 20:47:21 +0100

    Mam pytanie na które pewnie wielu z was zna odpowiedz. Znalazłem 2-3 strony
    w internecie (strony konkurencji), na których znalazłem żywcem ściągnięte
    teksty z mojej strony firmowej (dotyczy to tekstu reklamowo-promocyjnego w
    długości ponad 200 wyrazów). Jedni byli bezczelni do tego stopnia, że nawet
    literówki nie poprawili. Czy taki ściąganie jest legalne. Czy mam jakies
    prawa do tekstów zamieszczonych na wlasnej stronie firmowej. Ile
    teoretycznie mogłbym od nich wydoić, za to że nawet nie potrafią własnymi
    słowami zaprosić klientów do korzystania z ich usług ?

    Pozdrawiam
    Karol