  • 1. Data: 2007-06-20 14:27:06
    Temat: Praktyki studenckie - jakieś akty prawne?
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Czy są jakieś akty prawne regulujące kwestię praktyk studenckich (a więc
    osób pełnoletnich)?
    Wydaje mi się że nie (i w zasadzie wszystkie takie sprawy są kompleksowo
    regulowane na mocy umów uczelnia-jakiś pracodawca), ale na wszelki
    wypadek wolę spytać bo może coś oczywistego przeoczylem a powinienem o
    tym wiedzieć?

    /chcę się upewnić do możliwości nieodpłatnego "przyjęcia" studentów
    kierowanych na praktyki studenckie na mocy np. jakiegoś porozumienia
    uczelnia-jakiś zakład pracy (branża techniczna + normalna prywatna
    firma), oczywiście firma chce coś robić "pro bono", ale konieczne jest
    upewnienie się że nie przyczepi się np. jakaś inspekcja pracy,
    oczywiście jest porozumienie, dzienniczek praktyk, ich program itd.

    pozdr
    luck

  • 2. Data: 2007-06-20 21:08:10
    Temat: Re: Praktyki studenckie - jakieś akty prawne?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "kauzyperda" <l...@n...pl> napisał
    > Czy są jakieś akty prawne regulujące kwestię praktyk studenckich (a więc
    > osób pełnoletnich)?

    Tak. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia ... w sprawie studenckich praktyk
    zawodowych

  • 3. Data: 2007-06-20 22:26:08
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Tak. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia ... w sprawie studenckich
    > praktyk zawodowych

    z dnia 12 sierpnia 19991r.

    Dz. U. 1991.73.323

  • 4. Data: 2007-06-21 07:21:57
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    grzess napisał(a):

    > z dnia 12 sierpnia 19991r.
    >
    > Dz. U. 1991.73.323

    Hej, dzieki za odpowiedzi!

    Tak czulem ze powinienem cos znalezc i stad moje pytanie - szukalem
    tylko w obowiazujacych i nic mi jakos nie moglo wyskoczyc :-/

    Z tego co wyswietla lex sobie winika ze to rozporzedzenie juz nie
    obowiazuje
    *Utrata mocy: uchylenie z dniem: 2005.09.01*
    (u.pośr. - utrata mocy ustawy z dnia 12 września 1990 r. o szkolnictwie
    wyższym)

    W "nowej" ustawie o szkolnictwie wyzszym jest wprawdzie delegacja do
    wydania rozp. w sprawie studenckich, ale same rozporzadzenia oczywiscie
    juz nie ma...

    Czyli co - w obecnym stanie prawnym szegolowe zasady odbywania praktyk
    okresla jedynie umowa uczelnia-pracodawca i jakies dokumenty uczelnanie?

    --
    pozdr
    luck