  • Data: 2004-03-02 11:30:41
    Temat: Pracodawca odmawia wydania opinii o pracowniku...
    Od: "JureK" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie Grupę. Od dłuższego czasu Was podglądam,bo Was lubię :-))),
    ale trafił problem i w moja osobę.

    Pomóżcie:

    W związku z zamiarem odejścia z pracy (zmiana warunków pracy przez
    pracodawcę, nie przyjąłem nowych, mniej korzystnych) prosiłem pracodawcę o
    wydanie mi opinii za okres pracy (chodzi mi o fakt, aby następny pracodawca
    nie domniemywał, że coś było nie tak jak trzeba). W/w z przekory odmawia.
    Proszę o poradę, czy istnieje jakiś przepis, który reguluje to zagadnienia?
    Jeżeli tak to proszę o podanie.

    JureK