  • 1. Data: 2004-08-31 08:45:24
    Temat: Praca w czasie studiow, a 26 dniowy urlop
    Od: "Krzysztof " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Wiem, ze prawo do 26-cio dniowego urlopu nabywa sie po 10 latach pracy.
    Studia liczone sa jako 8 lat.
    Czy praca w trakcie studiow liczona jest oddzielnie do stazu pracy ?

    Obecnie pracuje juz rok po studiach, ale w trakcie studiow pracowalem okolo
    2 lat. Chcialbym wiedziec ile dni urlopu mi sie nalezy.

    Pozdr. Krzysiek

  • 2. Data: 2004-08-31 08:56:37
    Temat: Re: Praca w czasie studiow, a 26 dniowy urlop
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Czy praca w trakcie studiow liczona jest oddzielnie do stazu pracy ?

    Oblicza się, ile stażu wychodzi, jeśli liczymy szkołę średnią i pracę
    zawodową oraz liczymy, ile stażu wychodzi, gdy liczymy studia i pracę po
    studiach, a nastę§nie wybieramy wynik korzystniejszy dla pracownika. Nie
    sumujemy studiów z pracą w trakcie.
    pozdr.
    Kaliope

  • 3. Data: 2004-08-31 09:40:53
    Od: "CleaneR" <m...@e...pl>

> [...]
    > zawodową oraz liczymy, ile stażu wychodzi, gdy liczymy studia i pracę po
    > studiach, a następnie wybieramy wynik korzystniejszy dla pracownika. Nie

    Wlasnie tak. Dziwnym trafem w porzedniej firmie mialem juz 26 dni urlopu
    (nie wiem jak kadrowa tam policzyla), zmienilem firme i mam 20. Praktycznie
    cale studia przepracowalem oraz wczesniej mialem swoja wlasna firme. Gdyby
    sie to liczylo mialbym juz studia + praca okolo 15 lat, a tak mam w/g
    terazniejszego pracodawcy tylko 9 (i w/g przepisow).

    zycze milego dnia
    Michał

  • 4. Data: 2004-08-31 09:52:28
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

> [...]
    > sie to liczylo mialbym juz studia + praca okolo 15 lat, a tak mam w/g
    > terazniejszego pracodawcy tylko 9 (i w/g przepisow).

    Właśnie tak - źle wyliczyła

    galis