    From: "DrMaksiu" <m...@m...uk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Praca inzynierska i prawa autorskie,wlasciciela
    Date: Tue, 22 Feb 2005 16:02:38 +0100

    Witam.
    Jestem w trakcie pisania pracy inzynierskiej i w dokumentach dostalem
    oswiadczenie w ktorym jest napisane:

    Oswiadczam,iz przysluguja mi wszelkie prawa autorskie do ww.pracy
    dyplomowej.Zezwalam WSHE w Lodzi na nieodplatne i bezterminowe korzystanie z
    przedmiotowej pracy dypolomowej na nastepujacych polach eksploatacji:
    1.Zwielokrotniania technika drukarska,fotograficzna lub kserograficzna;
    2.Wprowadzania do obrotu;
    3.Wprowadzania do pamieci komputera;
    4.Opublikowania w prasie lub wydawnictwie ksiazkowym oraz w Internecie;
    5.rozpowszechniania na kasetach,nosnikach CD-ROM,elektronicznych bazach
    danych;
    6.dokonywanie przedrukow calosci albo czesci utworu oraz udostepnianie do
    przegladow,wystaw i katalogow;
    7.dokonywania reprodukcji mechanicznej;
    8.dokonywania adaptacji elektronicznej;
    9.publicznego odtwarzania;
    10.wykorzystywania w calosci lub czesci w programach telewizyjnych lub
    filmach wlasnych lub obcych,w tym tazke emitowanych przez telewizje.
    WSHE w Lodzi bedzie uprawniona do udzielania licencji osobom trzecim na
    korzystanie z praw do pracy dypolomowej w zakresie wyzej wymienionych pol
    eksploatacji.
    Jako prace robie rowerowy przewodnik multimedialny ktory mam zamiar w
    przyszlosci sprzedawac i oprzec na nim swoja prace magisterska.Nie podobaja
    mi sie te zapisy w oswiadczeniu,nie chce wyrazic zgody na ww. punkty.
    Pisala o tym ostatnio nawet prasa ale nic sie nie zmienilo to o czym
    zapewnia rzecznik szkoly.
    http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/450605.html
    Moge nie podpisywac? albo jak mam uzasadnic swoje nie wyrazenie zgody.
    Podejrzewam,ze bez tego oswiadczenia nie dopuszcza mnie do obrony.
    Przegladalem archiwum ale znalazlem na ww. temat tylko jeden watek ktory nie
    wyczerpal tematu.

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]-Scott Fx Dh to czolg nie rower!!,
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!