    From: "poczta" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pożyczka, odsetki karne, koszty itp. ? - pytanie
    Date: Mon, 24 Feb 2003 12:08:54 +0100

    Pożyczyłem pieniądze, minął termin oddania kasy - czego się mogę domagać :
    1. oddania pożyczonych pieniędzy - wiadomo
    2. zwrotu ustawowych odsetek karnych (obecnie 16%) - wiadomo
    3. dodatkowych kosztów związanych z powyższym - np. musiałem zapłacić za
    magazynowanie towaru, który miałem odebrać, lecz nie mogłem, bo nie miałem
    kasy (w tym czasie upłynął termin zwrotu pieniędzy) oraz musiałem zapłacić
    wykonawcy tzw. postojowe, bo nie miałem materiałów, których z kolei nie
    mogłem kupić, bo pożyczyłem pieniądze.

    pkt. 3 - należy mi się, czy mogę żądać tylko odsetek karnych i nic po za
    tym.
    Nie wiem czy jasno wszystko określiłem - jeżeli nie, to podam dodatkowe
    informacje (tylko jakie ?)

    Pozdrawiam.