  • 11. Data: 2002-11-03 22:09:31
    Temat: Re: Pozwolenie na broń
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    news:slrnasaj76.ogg.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Hmmmmmmmmm, ciekawe... Ale czekaj - dostajesz wtedy pozwolenie na broń
    sportową
    > (żebyś mógł sobie z nią na zawody pojechać), czy jak...

    Nie - w podaniu piszesz że jest Ci potrzeba do osiągania wyników lepszych
    niż to możliwe z broni klubowej.
    ;)

    > No i co rozumiesz przez
    > to, aby zapłacić komu trzeba - czyli dać w łapę urzędnikowi decydującemu o
    > przyznawaniu pozwoleń?

    Ech nie, kolega zapewne mówi o opłaceniu się klubowi który Ci rekomendację
    wystawia i tak dalej -
    zależy od klubu, ja nic takiego nie robiłem.
    ;)

    > To po co wtedy przekręt z klubem?

    Należysz do klubu, startujesz w zawodach, broń potrzebujesz do doskonalenia
    umiejętości strzeleckich.
    ;)

    > Gwoli ścisłości - chodzi mi o broń krótką na amunicję ostrą.

    Domyślam się.
    ;)

    Zapisz się na listę mailingową "broń palna" na www.bronpalna.netla.pl - tam
    się dowiesz jak to z klubami we Wrocku wygląda.
    (Ogólnie kiepsko).

  • 12. Data: 2002-11-03 22:15:54
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    .

    > Mam w rodzinie policjanta,

    Wysoko jest ?
    ;)

    > może się przemelduję na jakiś czas w jego rejon i jakoś
    > to załatwię.

    Hmm, lepiej przez klub - z wydawaniem pozwoleń wcale nie jest tak łatwo.
    ;)

  • 13. Data: 2002-11-03 22:18:51
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aq47ac$qli$1@news.onet.pl> Q napisał(a):

    > Wysoko jest ?
    > ;)

    Informatyk policyjny od 20 lat... ;)
    --
    Samotnik

  • 14. Data: 2002-11-03 22:49:07
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Q wrote:
    > Widzę że z Wawy piszesz - strzelasz na Legii ?

    Z Wrocławia. Może u Was jest zdrowiej, u nas mają węża
    w kieszeni.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 15. Data: 2002-11-03 22:55:13
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in message

    > Z Wrocławia.

    Hmmm.
    Coś przeoczyłem ?
    ;)

    > Może u Was jest zdrowiej, u nas mają węża
    > w kieszeni.

    Słyszałem.
    W Łodzi zasadniczo jest ok.
    ;)

  • 16. Data: 2002-11-03 22:58:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Q wrote:
    > Hmmm.
    > Coś przeoczyłem ?

    Wewnętrzną linię kolejową. Jest bardzo zabawnie
    bo jestem we Wrocławiu, ale fizycznie wdzwaniam się w jakiś
    serwer w Poznaniu, a ten dopiero połączony jest z jakimś hostem
    Warszawie i... tak to potem wygląda :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 17. Data: 2002-11-04 09:58:04
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <1...@2...17.164.114> ANIA napisał(a):
    > pisalam na ten temat prace dyplomowa, jak sobie zyczysz to przesle ja Tobie
    > na priv i sobie poczytasz:))

    Dawaj!
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2002-11-04 09:58:52
    Od: "ANIA" <l...@k...com.pl>

    .

  • 19. Data: 2002-11-04 10:08:06
    Od: "ANIA" <l...@k...com.pl>

    za ten tryb rozkazujacy to na pewno broni nie dostaniesz poniewaz nie
    przejdziesz badan psychologicznych:)
    a wystarczylo poprosic grzecznie:))

    .

  • 20. Data: 2002-11-04 10:09:46
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <1...@2...17.164.114> ANIA napisał(a):
    > za ten tryb rozkazujacy to na pewno broni nie dostaniesz poniewaz nie
    > przejdziesz badan psychologicznych:)
    > a wystarczylo poprosic grzecznie:))

    Grzecznie proszę... ;)
    --