  • From: "Mike" <o...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pozostałości po nielegalnym oprogramowaniu
    Date: Tue, 30 Sep 2003 16:39:16 +0200

    Witam!
    Czy wyniku kontroli legalności oprogramowania (przez BSA bądź wydział PG
    policji) mogę zostać ukarany za nielegalne oprogramowanie, które przed
    kontrolą usunąłem (odinstalowałem), jednakże nie wyczyściłem pozostawionych
    przez te programy śmieci (wpisów do rejestru, plików użytkownika itd.)? A co
    z plikami które zostały za pomocą nielegalnego oprogramowania utworzone -
    np. dokumenty worda, corela itp.? Czy mogą się znajdować na dysku? Bardzo
    proszę o podanie źródeł prawnych które te sprawy regulują.

    Mike