  • Data: 2003-10-03 13:59:00
    Temat: Re: Pozostałości po nielegalnym oprogramowaniu
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SOTB wrote:

    > Przecież mowa jest o nielegalnym oprogramowaniu, a nie o plikach z
    > danymi, które mogłeś otrzymać emailem.
    > Nie wiem czy są jakieś źródła prawne dotyczące plików utworzonych
    > przez nielegalne oprogramowanie.

    Nie wiem o ile to prawda, ale informacje zapisane np w pliku .doc
    pozwalają jednoznacznie zidentyfikować komputer, na którym dany
    dokument został stworzony i komputery, na których dokonano kilku jego
    ostatnich modyfikacji. Podobno w ten sposób udało się udowodnić komuś
    stworzenie któregoś popularnego wirusa