  • Data: 2005-07-19 21:37:36
    Temat: Pozew uproszczony o nakaz zapłaty - wycofanie?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie - czy jeśli pozew już został złożony w sądzie, to od razu się płaci
    czy dopiero jak sąd wezwie?
    bo spółdzielnia mieszkaniowa złożyła taki pozew przeciwko mnie, ja się za późno
    o tym dowiedziałem, chciałbym się dogadać ze sp-lnią, ale nie wiem czy mogę
    prosić o wycofanie pozwu? Czy to jest realne - czy jeśli już opłacili pozew
    (dobrych kilkaset zł), to jak wycofają pozew, to kasę im zwróci sąd?
    Proszę o odpowiedź.