  • 1. Data: 2004-09-16 12:12:18
    Temat: ZAMELDOWANIE
    Od: "piotr" <z...@t...com.pl>

    Najemca mieszkanie (znikł jak kamfora)wymeldował się,prawdopodobnie zmienia
    miejsce zamieszkania często.
    Chcę wnieść pozew lecz nie mam obecnie miejsca zamieszkania najemcy.Urzędy
    nie podadzą -ochrona danych osobowych.
    Może ktoś wie jak wyjść z tego błędnego koła?
    ---
    Piotr

  • 2. Data: 2004-09-16 12:35:22
    Temat: Re: ZAMELDOWANIE
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik piotr napisał:

> [...]
    > nie podadzą -ochrona danych osobowych.
    > Może ktoś wie jak wyjść z tego błędnego koła?

    Podadzą podadzą ...
    Przedstawiasz swój interes prawny ... i BEL , czy CBA da ci namiary ,
    jeśli ma ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-09-16 13:08:24
    Od: "marik" <k...@p...com>

    Użytkownik "piotr" <z...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie podadzą -ochrona danych osobowych.
    > Może ktoś wie jak wyjść z tego błędnego koła?

    Art. 37 k.p.c. Powództwo o roszczenie ze stosunku najmu lub dzierżawy
    nieruchomości wytoczyć można przed sąd miejsca położenia nieruchomości.

    Artykuły dotyczące pism procesowych mówią tylko o oznaczeniu
    pozwanego imieniem i nazwiskiem, ale nie jestem eksperem
    w tej dziedzinie :(

    Art. 143. k.p.c. Jeżeli stronie, której miejsce pobytu nie jest znane,
    ma być doręczony pozew lub inne pismo procesowe wywołujące
    potrzebę podjęcia obrony jej praw, doręczenie może do chwili
    zgłoszenia się strony albo jej przedstawiciela lub pełnomocnika
    nastąpić tylko do rąk kuratora ustanowionego na wniosek
    osoby zainteresowanej przez sąd orzekający.

    marik