    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pozew o zaplate
    Date: Thu, 18 Mar 2004 20:18:12 +0100

    Witam

    Jest sobie firma CPC z Krakowa, ktora nie chce mi oddac
    pieniedzy. Komórki nikt nie odbiera, nie odpowiada na maile lub
    wypisuje jakies brednie. Na pisemne, za potwierdzeniem odbioru,
    wezwanie do zaplaty w ciagu 14 dni od odebrania go nie dostalem
    pisemnej odpowiedzi. W mailu kolejne banialuki o pomylkach itp.
    W dn. 19. marca mija 14 dni. Poczekam jeszcze parę i skladam
    pozew.
    Jak wyglada procedura zlozenia takowego. Szczegolnie interesuje
    mnie oplata. Jesli dostane pieniadze np. dzien po dacie zlozenia
    pozwu, to czy mam prawo domagac sie zwrotu poniesionych kosztow?
    Mam nadzieje, ze moge zlozyc do sadu w Gdyni, miejscu mojego
    zamieszkania. To bedzie wydzial sadu cywilny?

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x14FF5BF4
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ