  • 1. Data: 2003-12-16 13:59:42
    Temat: Pozew o alimenty.
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    mam prośbę, czy ktos z szanownych grupowiczów mogłby mi podesłać wzór pozwu
    o zasądzenie i ustalenie wysokości alimentów?
    bedę wdzięczny.
    p...@p...pl (usunać 23)

  • 2. Data: 2003-12-16 14:54:30
    Temat: Re: Pozew o alimenty.
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > mam prośbę, czy ktos z szanownych grupowiczów mogłby mi podesłać wzór pozwu
    > o zasądzenie i ustalenie wysokości alimentów?
    > bedę wdzięczny.
    > p...@p...pl (usunać 23)

    adres sądu

    powód
    pozwany

    wps: <wysokość alimentów za rok>

    pozew o alimenty

    wnoszę o:
    1) zasądzenie od pozwanego na rzecz powoda alimentów w kwocie xx zł.
    2) obciążenie pozwanego kosztami postępowania
    3) rozpoznanie sprawy pod nieobecnosć powoda

    uzasadnienie

    mieliśmy dziecko.

    dowód: odpis aktu urodzenia

    powód je wychowuje i ponosi koszty utrzymania. koszty miesięczne
    wynoszą: xxx zł
    na koszty składają się:
    1 - x zł
    2- x zł
    3. - x zł
    W związku z powyższym wnoszę o zasądzenie od pozwanego alimentów w
    wysokości x zł.

    podpis

  • 3. Data: 2003-12-16 15:09:28
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>