  • 1. Data: 2009-08-02 09:00:30
    Temat: Pozew czesc 3
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Juz dwa razy pisalem, ze mam jakies nie teges z sadem

    Zlozylem pozew przeciwko Iksinskiemu.
    Najpierw kazali dopisac do pozwu jako powod FHU (a mialem samo nazwisko) ,
    zmienilem oddalem do sadu. Po jakims czasie kazali znow zaplacic 30zł.
    Zaplacilem.
    Teraz w przeciagu parunastu dni dostalem dwa wyroki.
    Jeden na ten pozew bez F.H.U drugi z F.H.U.
    Wychodzi na to, ze pozwalem jedna osobe o to samo raz ja jako ja, drugi raz
    ja jaki firma (dzialalnosc jednoosobowa).
    Pierwszy wyrok sie uprawomocnil.

    Co poczac teraz? Olać i jak pozwany sie nie odwola, to bedzie mi "wisial"
    dwa razy za to samo? ;)
    Do sadu to ja sie nie potrafie dodzwonic. Moge najwyzej pojechac, ale
    kawalek drogi tam mam.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-02 09:38:04
    Temat: Re: Pozew czesc 3
    Od: Washko <w...@w...org>

    On 2 Sie, 11:00, "Baczek" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > dwa razy za to samo? ;)
    > Do sadu to ja sie nie potrafie dodzwonic. Moge najwyzej pojechac, ale

    Prawidłowe oznaczenie osoby fizycznej jako strony postępowania
    cywilnego jest bez FHU - podaje się tylko imię i nazwisko. Zatem olać
    drugi, ściągać raz i po kłopocie.

    Pozdrawiam,
    Washko