  • Data: 2003-10-03 11:40:15
    Temat: Pozew
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Otrzymałem pozew od mego ex-pracodawcy, przeciwko któremu procesowałem się o
    wynagrodzenie, świadectwo pracy ipt.
    Pozew wygląda tak
    http://adramel.neostrada.pl/pozew.html
    A uzasadnienie tak:
    http://adramel.neostrada.pl/uzasadnienie.html

    Muszę się teraz w cięgu 7dni(teraz już 4)ustosunkować do niego... Jak mam to
    zrobić? Mniej więcej jak powinna wyglądać treść tego ustosunkowania?

    ex-pracodawca zarzuca mi że celowo w pozwie we wrześniu 2000 podałem jej
    adres zameldowania jako jej adres zameldowania. Adres który używa do dziś...
    W sprawie jej niemożności odebrania wezwania i wyroku odbyła się
    rozprawa(Skarga na działalność komprnika)w trakcie której sąd udowodnij jej
    że nie odebrała pism przez jej własne lenistwo(niestety nie ma już
    uzasadnienia wyroku,nie sądziłem że będzie mi potrzebny;((()
    Co do drugiego zarzutu, czyli że jakoby odebrałem należne mi pieniądze to w
    marcu tego roku zgłosiłem do policji zawiadomienie o
    przestępstwie(fałszerstwie mojego podpisu na liście płąc)... No i sprawa
    ciągle trwa... Prokuratura na razie nie znalazła jeszcze biegłego.
    Jak mniejwięcej powinnna wyglądać odpowiedź na ten pozew?

    Piotr Sobolewski GG:1976488 a...@a...neostrada.pl
    http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.