  • 1. Data: 2004-05-26 20:43:04
    Temat: Potrzebna porada.... (ciąg dalszy....)
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

    >W sensie ,,z uprawnieniami''? Wielu. Wszak problem na razie rozbija się o
    >to, że nikt z uprawnieniami nie chce do nich przyjść i chcą kombinować ze
    >studentem.

    No właśnie nie .... z uprawnieniami to przychodza ..stare dziadki co nic nie
    umieją ..nie są właściwie wykwalifikowani.... i w tym jest problem...
    no to jush nie wiem czy jest luka pozwalająca pracować studentom informatyki
    na stanowisku nauczyciela (nawet tymczasowego) z infy w LO czy nie.. i jak
    jest to jak ją wykorzystać / o co w niej chodzi