    From: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Postępowanie uproszczone - dochodzenie naleznosci
    Date: Mon, 15 Dec 2008 21:08:22 +0100

    Wypelniam sobie pozew w postepowaniu uproszczonym. Wielokrotnie na tej
    grupie dyskusyjnej czytalem, ze aby dochodzic roszczen przed sadem,
    nalezy wyslac najpierw do dluznika wezwanie do zaplaty, a dopiero po nim
    dochodzic swoich roszczen w sadzie.

    Na stronie http://animatek.w.interia.pl/pismo11.html znalazlem przyklad
    wypelnionego pozwu. Jako zalaczony dowod nie jest wymienione wezwanie do
    zaplaty. Czy takie wezwanie nalezy koniecznie dostarczyc jako dowod w
    postepowaniu ?

    Drugie pytanie, czy taki pozew nalezy zlozyc w wiekszej ilosci kopii ?
    Jesli tak to czy skopiowac wszystkie dowody aby dolaczyc je do kazdej
    kopii pozwu ?

    Jesli wezwanie do zaplaty okaze sie konieczne, dysponuje tylko jednym
    listem, ktory wrocil do mnie od dluznika. Nie odpakowalem go z koperty
    wiec jest dokladnie w takim stanie w jakim wrocil. Jesli mam dostarczyc
    kilka kopii pozwu, to co z tym listem ? Nie ma jak go skopiowac.

    Z góry dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Piotr Wójcicki