  • Data: 2017-04-06 08:47:09
    Temat: Postępowanie spadkowe
    Od: darek <d...@b...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Przed sądem toczy się postępowanie spadkowe o stwierdzenie nabycia
    spadku po zmarłych rodzicach. Mama zmarła wiele lat temu nie
    pozostawiając testamentu, 10 lat później zmarł Tato powołując w
    testamencie do całości spadku siostrę. Na pierwszym posiedzeniu sądu ja
    i siostra przyjęliśmy spadek po rodzicach, uznając pozostawiony przez
    Tatę testament. Z mojego rozeznania wynika, że mój udział w spadku po
    rodzicach będzie wynosił 1/6 całości spadku. Mam pytanie czy na kolejnym
    posiedzeniu sądu będzie możliwe wnioskowanie o to, aby ta moja ułamkowa
    część spadku przeszła na siostrę?

    --
    dziękuję i pozdrawiam
    darek