  • 1. Data: 2004-10-28 16:00:31
    Temat: Postepowanie rejestrowe Postanowienie sekcji odwolawczej
    Od: "Postepowanie rejestrowe sekcji odwolawczej" <a...@v...pl>

    Witajcie,

    Otrzymałem w postepowaniu rejestrowym (podwyższenie kapitału akcyjnego)
    Postanowienie, które uważam za oczywiście bezzasadne. Równocześnie z
    Postanowieniem otrzymałem Pouczenie: Sąd informuje, że od załączonego
    orzeczenia z uzasadnieniem nie służy środek zaskarżenia. [też nieścisłość bo to
    jednak Postanowienie a nie orzeczenie].

    Sąd odmowil udzialu w sprawie rejestracji podwyzszania kapitalu. Uznal, iż nie
    moze interpretowac interesu prawnego w sposob rozszerzający. Najkrócej mówiąc
    sad wykazal się brakiem wyobrazni i nieznajmoscią ekonomii. I do tego dołączył
    informację, że nie służy środek zaskarżenia.

    Czy jest jast jakis nadzwyczajny srodek odwoławczy, typu kasacja, trybunał
    europejski?

    Pozdrawiam,
    Kasper