  • 1. Data: 2003-05-29 10:07:28
    Temat: Posrednictwo - ile max. prowizji?
    Od: "Lupo" <n...@w...pl>

    Chcialbym posredniczyc w pewnej skomplikowanej operacji.

    Czy jest jakis przepis mowiacy ile max. moze wynosic prowizja (np.
    ograniczenie - max. 10% kwoty transakcji)? Czy prowizja moze wynosic np. 10
    razy wiecej niz kwota transakcji rzeczywistej?

    Czy jest jakis wzor umowy posrednictwa (gdzie)?

    Na prowizje wystawiam nabywcy (ktory kupuje od sprzedajacego - ja jestem
    posrednikiem) fakture VAT (posrednictwo przy transakcji ....).
    Prosze o szybka pomoc.