  • 1. Data: 2002-11-25 15:54:55
    Temat: Porada-pomozcie
    Od: "J.K" <E...@W...PL>

    mam nadzieje ze ktos tutaj pomoze mi( a wlasciwie mojej przyjaciolce)
    Chcialabym sie dowiedziecjak to jest z ograniczeniem praw rodzicielskich.?
    Chodzi o to ze moja kumpela chce odejsc od meza, ale on zapowiedzial ze
    dziecka nie odda i wniesie o ograniczenie praw rodzicielskich, argumentujac
    tym ze ona chciala popelnic samobojstwo.
    On ja meczy psychicznie, wyzywa, poniza.......ona jzu nie ma sily walczyc
    mowi mi ze odejdzie, podda sie i dziecko zostawi jemu.....
    czy na tych jego podstawach naprawde mzoe jej odebrac wladze rodzicielska
    nad dzieckiem?
    chcialabym jej jakos pomoc
    Bea

  • 2. Data: 2002-11-25 16:25:25
    Temat: Odp: Porada-pomozcie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik J.K <E...@W...PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arth4b$qb7$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > mowi mi ze odejdzie, podda sie i dziecko zostawi jemu.....
    > czy na tych jego podstawach naprawde mzoe jej odebrac wladze rodzicielska

    można ale nie jest powiedziane ,że tak właśnie sie zakończy ten przypadek,
    nie sądze by się ktoś odważył podać rozstrzygniecie w tej sprawie...
    ale może walczyć o prawa do dziecka równo matka jak i ojciec, materiał
    dowodowy i badania w RODK , dodatkowe dowody w postaci np. zgłaszania faktu
    ,że była psychicznie wykanczana przez tego mężczyznę, czy np. zgłoszenia o
    maltretowaniu
    Jedno jest pewne na podst. powyższych inf. jedno i drugie ma takie same
    prawa do walki i udowodnienia ,które jest lepszym gwarantem do wychowania
    dziecka

    Sandra