  • 1. Data: 2004-05-04 07:59:01
    Temat: Pomóżcie - pilne
    Od: "Dominik" <d...@i...pl>

    Zostalem przez konduktora pkp potraktowany kara umowna w wysokosci 120
    zl:(( ...za co? A za to, iz pani w kasie sprzedala mi bilet na pociag zwykly
    a nie pospieszny, czyli posiadalem bilet na pociag osobowy, a jechalem
    pociagiem pospiesznym... Pomimo, iz dokonalem doplaty do biletu w pociagu
    dla w/w p. konduktora, to i tak potraktowal mnie w/w kara:(( Co mi radzicie
    zrobic? Prosze pomozcie...

  • 2. Data: 2004-05-04 08:41:08
    Temat: Re: Pomóżcie - pilne
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

[...]
    :

    nastepnym razem nic nie podpisuj jezeli to teraz zrobiles.

    Glupie palanty i tyle.

    Kilka postow nizej masz ciekawa dyskusje na temat konduktorow .
    Tam znajdziesz wskazówki.

    P.

  • 3. Data: 2004-05-04 09:16:23
    Od: "Dominik" <d...@i...pl>

    > nastepnym razem nic nie podpisuj jezeli to teraz zrobiles.
    >
    > Glupie palanty i tyle.
    >
    > Kilka postow nizej masz ciekawa dyskusje na temat konduktorow .
    > Tam znajdziesz wskazówki.

    Gdzie ten temat? Dajcie namiary...z gory dzieki.

  • 4. Data: 2004-05-04 09:21:13
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : > nastepnym razem nic nie podpisuj jezeli to teraz zrobiles.
    : >
    : > Glupie palanty i tyle.
    : >
    : > Kilka postow nizej masz ciekawa dyskusje na temat konduktorow .
    : > Tam znajdziesz wskazówki.
    :
    : Gdzie ten temat? Dajcie namiary...z gory dzieki.

    "Konduktorzy i pasa.. cos tam" wpisz w wyszukaj, tak sie topic zaczynal.

    P.

  • 5. Data: 2004-05-04 09:43:49
    Od: "Dominik" <d...@i...pl>

    > "Konduktorzy i pasa.. cos tam" wpisz w wyszukaj, tak sie topic zaczynal.

    Dzięki, znalazlem temat....ale nie wiele z tej dyskusji sie
    dowiedzialem:(( w dalszym ciagu nie wiem, jak mam teraz postapic...

  • 6. Data: 2004-05-04 09:51:49
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Dominik wrote:
> [...]
    > a nie pospieszny, czyli posiadalem bilet na pociag osobowy, a jechalem

    Znaczy miał podstawy...

    > Pomimo, iz dokonalem doplaty do biletu w pociagu
    > dla w/w p. konduktora, to i tak potraktowal mnie w/w kara:((

    Znaczy nie wiadomo...

    Wyjaśnij dokładnie, jak przebiegała ta sytuacja, czyli kto pierwszy do
    kogo przyszedł i czego chciał.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 7. Data: 2004-05-04 09:58:52
    Od: "Dominik" <d...@i...pl>

    > Wyjaśnij dokładnie, jak przebiegała ta sytuacja, czyli kto pierwszy do
    > kogo przyszedł i czego chciał.

    Pierwszy przyszedl jak najbardziej konduktor....ale skad do jasnej ciasnej
    moglem wiedziec, iz kupilem zly bilet? Ja od kasjerki w kasie biletowej
    kupowalem bilet na pociag pospieszny...a ze ona mi sprzedala na osobowy to
    chyba nie jest moja wina?

  • 8. Data: 2004-05-04 10:04:52
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Dominik" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kupowalem bilet na pociag pospieszny...a ze ona mi sprzedala na osobowy to

    Po mojemu powinieneś był sprawdzić. Nie wiem czy na bilecie stoi, że jest na
    pośpieszny czy nie, ale równie dobrze możnaby się tłumaczyć w tramwaju, ze
    kupowałem w kiosku bilet półgodzinny a sprzedano mi dziesięciominutowy choć
    nie wiedziałem o tym.

  • 9. Data: 2004-05-04 10:15:25
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Dominik wrote:
    > Pierwszy przyszedl jak najbardziej konduktor....

    Tak więc jak najbardziej miał prawo wystawić Ci opłatę za przejazd bez
    ważnego biletu i dopłatę do posiadanego biletu. Mógł odstąpić od
    wystawienia opłaty dodatkowej, ale nie miał takiego obowiązku.

    > ale skad do jasnej ciasnej
    > moglem wiedziec, iz kupilem zly bilet?

    Przeczytać co jest napisane na bilecie.

    > Ja od kasjerki w kasie biletowej
    > kupowalem bilet na pociag pospieszny...a ze ona mi sprzedala na osobowy to
    > chyba nie jest moja wina?

    Nie Twoja. Ale nie widzę możliwości udowodnienia tego. Poza tym nie
    dopełniłeś obowiązku sprawdzenia zgodności wydanego biletu z Twoim
    zamówieniem.

    Także chyba tylko pozostaje zapłacić i to możliwie szybko - może wtedy
    będzie taniej.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 10. Data: 2004-05-04 10:16:41
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Elvgreen wrote:
    > Po mojemu powinieneś był sprawdzić. Nie wiem czy na bilecie stoi, że jest na
    > pośpieszny czy nie,

    Stoi.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński