    From: LMB <N...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.soc.prawo
    Subject: Pomocy, Netia próbuje ode mnie wyłudzić sporą sumę...
    Date: Mon, 02 Jun 2003 10:29:57 +0200

    Witam.

    Jakiś czas temu (2000r.) miałem telefon w Netii. Przez pierwsze dwa
    miesiące była promocja na _rozmowy_ lokalne, więc w ramach tej promocji
    łączyłem się z internetem przez lokalny numer 665 9999. Połączenia te
    znalazły się na fakturze - wyjaśnieniem operatora było to, że opis
    promocji mówił o _rozmowach_lokalnych_ a nie o połaczeniach. (chodzi o
    2500 zł)
    Problem w tym, że dostęp do internetu świadczyła inna spółka i wygląda
    na to, że osoba tworząca tę promocję po prostu zapomniała o połączeniach
    z internetem.

    Potem zaczęła się przepychanka, reklamacje bez odpowiedzi (tzn. wysłane
    listem zwykłym predatowane odpowiedzi odmowne, czyli ich nie było),
    wizyty człowieka od windykacji itp.

    Teraz dowiaduję się, że sprawę prowadzi zewnętrzna kancelaria. Czyli
    jednak chcą ode mnie wyciągnąć te pieniądze. Zastanawiam się jak ich
    spławić.

    Czy brak odpowiedzi na reklamację coś zmienia?

    Czy istnieje definicja rozmowy - czy połączenie w ramach POTS może być
    kwalifikowane jako rozmowa?

    Rachunki są z 05 i 06/2000, kiedy takie należności się przeterminują?
    Być może lepiej grać na zwłokę.

    Z poważaniem,

    były abonent Netii