  • Data: 2003-06-02 23:28:08
    Temat: Re: Pomocy, Netia próbuje ode mnie wyłudzi ć sporą sumę...
    Od: LMB <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    [...]
    > Nie chce Cie martwic, ale w 2000 roku TopNet=Netia. O ile dobrze pamietam,
    > wrogie przejecie nastapilo +/-przelom 98/99.

    Wybacz - nie do końca sensowne wiadomości. Netia jest/była właścicielem
    TopNetu, ale tylko właścicielem. Netia to nie to samo co TopNet. Inny
    podmiot. Czyli TopNet był właścicielem numeru u swojego właściciela.
    Ważne, że nie była to jedna firma.

    > Z tym, ze to w ogole nie zmienia (IMHO) stanu prawnego sprawy. Chociaz,
    > jakbys podeslal ten regulamin, byloby latwiej.

    Jutro zeskanuję i puszczę w PDFie.

    > M.

    LMB

    --
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==