  • 1. Data: 2002-10-28 12:55:10
    Temat: Pomoc
    Od: "Jan Mausch" <h...@g...pl>

    Juz pisałem ale nikt sienie odezwał::( mozę teraz poszukuje prawnika
    zapaleńca lub kogoś kto dopiero sie uczy do pomocy wsprawie pisania
    konstytucje i ustawy w wirtualnym państwie ktoś pomoże??

  • 2. Data: 2002-10-28 13:49:14
    Temat: Re: Pomoc
    Od: "kate" <o...@p...onet.pl>

    "Jan Mausch" <h...@g...pl> wrote in message
    > Juz pisałem ale nikt sienie odezwał::( mozę teraz poszukuje prawnika
    > zapaleńca lub kogoś kto dopiero sie uczy do pomocy wsprawie pisania
    > konstytucje i ustawy w wirtualnym państwie ktoś pomoże??

    spróbuj na podstawie konstytucji polskiej napisać tę swoją własna.
    po prostu umieszcz tam zasady, prawa i obowiazki, ktore
    maja funkcjonowac w owym wirtualnym panstwie.

  • 3. Data: 2002-10-28 14:39:53
    Od: "Jan Mausch" <h...@g...pl>

> [...]
    >po prostu umieszcz tam zasady, prawa i obowiazki, ktore
    >maja funkcjonowac w owym wirtualnym panstwie.

    Tak wiem konstytucje tak można zrobić. jednak pewne zapisy których nie ma w
    konstytucji wymagaja odpowiedniego sformułowania a to niestety nie każdy
    potrafi. Zresztą dużym dla mnie problemem jest także pisanie ustaw. Jeśli
    ktoś chce pomóc to zapraszam prosze sie odezwać tu lub na maila.