  • 1. Data: 2002-09-18 00:35:26
    Temat: Pomiar mieszkania
    Od: "TOMO" <c...@p...onet.pl>

    Trzy lata temu kupiłam mieszkanie własnościowe w spółdzielni mieszkaniowej.
    W związku z nową ustawą o SM spółdzielnia zleciła firmie nowy pomiar
    mieszkań. Okazało się, że moje mieszkanie jest mniejsze niż metraż za który
    zapłaciłam. Dzisiaj spółdzielnia wykonała następny pomiar doliczając do
    wielkości wnęki okienne i przejścia pomiędzy pomieszczeniami. Czy słusznie?
    Może ktoś zna podstawę prawną albo wie w jaki sposób powinno się mierzyć
    mieszkanie?
    Dziękuję i pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2002-10-04 12:50:05
    Temat: Re: Pomiar mieszkania
    Od: "666" <p...@p...com>

    Obecnie: ustawa o ochronie lokatorów.
    JaC

  • 3. Data: 2002-10-04 20:31:49
    Od: Piotr <f...@o...poczta.pl>

    666 wrote:

    >Obecnie: ustawa o ochronie lokatorów.
    >JaC

    Ale tylko w zakresie ustalenia wysokości czynszu!
    Piotr