  • 1. Data: 2006-03-12 14:53:20
    Temat: Polityczny mord Trybunału w Hadze
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Nie ulega watpliwości, że śmierć Milosewica była mordem politycznym haskiego
    Trybunału. Główny oskarżyciel Milosevicia, Carla del Ponte sugeruje, że
    Milosewic mógł popełnić samobójstwo. Wczoraj pisałem, że chory na serce
    Milosevic nie miał zapewnionej w więzieniu wystarczajacej opieki lekarskiej.
    Nie zezwolono mu na wyjazd do Moskwy (mimo gwarancji Moskwy) na szczegółowe
    badania. Teraz nie zezwala sie na przeprowadzenie sekcji zwłok Milosevica w
    Moskwie. Ekspertyzy przeprowadzone na ciele "Slobo" w Hiollandii nie bedą
    wiarygodne. W ostatnim czasie, Milosevic odnosił niebywałe sukcesy w swojej
    własnej obronie z oskarżycielami haskimi i miażdżył ich z uśmiechem na
    twarzy. Zaraz po aresztowaniu, obiecał też swojemu narodowi, że nigdy sie
    nie ugnie i nie popełni samobójstwa. Cóż miała w takiej sytuacji powiedzieć
    del Ponte, jak nie to, że niby w lipcu były przywódca Jugosławii miałby być
    skazany na dożywocie. Ale w obliczu przeważających na jego korzyść dowodów
    nie mógł być skazany. I nie został przez pięć lat skazany. MILOSEWICZ
    wygrał, odszedł jako człowiek niewinny. Syjonistycznej hydrze został jeden
    łeb ukręcony.

    Nie ma sprawiedliwego prawa na świecie. Bierzcie swoje sprawy w swoje ręce.

    boukun

  • 2. Data: 2006-03-12 15:15:34
    Temat: Re: Polityczny mord Trybunału w Hadze
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > nie mógł być skazany. I nie został przez pięć lat skazany. MILOSEWICZ
    > wygrał, odszedł jako człowiek niewinny. Syjonistycznej hydrze został
    > jeden
    > łeb ukręcony.

    aj, waj! przeciek on się naprawdę Srulek Milszbaum zwał!
    Takiś dociekliwy boukun, a do prawdy żeś nie dotarł.
    Sam twierdziłeś że Żydzi zmieniają nazwiska na -sewicz
    żeby się przed Tobą ukryć ;D

  • 3. Data: 2006-03-12 20:21:54
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > wygra?, odszed? jako cz?owiek niewinny. Syjonistycznej hydrze zosta?
    > jeden ?eb ukr?cony.

    1. popraw kodowanie
    2. za syjonistyczna hydre masz ode mnie miano Oszołoma
    3. kogo tak naprawde obchodzi Miloszewicz - dla mnie i pewnie dla
    wiekszosci dobrze ze umarl, jednego s-syna mniej.

    SA

  • 4. Data: 2006-03-13 10:05:50
    Od: "boukun." <c...@e...pl>

    > 1. popraw kodowanie
    > 2. za syjonistyczna hydre masz ode mnie miano Oszołoma
    > 3. kogo tak naprawde obchodzi Miloszewicz - dla mnie i pewnie dla
    > wiekszosci dobrze ze umarl, jednego s-syna mniej.

    Witam kolegów,

    ad. 1. Nie obrażaj nikogo tym kodowaniem: rozumiem wszystko co pokazują
    w syjonistycznej telewizji i koduję odpowiednio, Twoje docinki są
    zupełnie nie na miejscu w obliczu tej sprawy.
    ad. 2. Jeśli Prawda kole cię w oczy, to juz Kolegi sprawa. Obrażanie
    kogoś na forum publicznym może tylko świadczyć o niskiej kulturze
    osobistej. To tez inna sprawa. JEśli takie docinki będą się powtarzać,
    ustalę Twoje dane osobowe i zmuszę do pozwania przed odpowiedni sąd
    cywilny. Zobaczymy jak sie ma wolność wypowiedzi do docinków jakiś
    zapaleńców.
    ad. 3. Powtórze, syjonistycznej hydrze został jeden łeb ukręcony. I
    dobrze.

    boukun.

    :-)

  • 5. Data: 2006-03-13 11:16:40
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "boukun." <c...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapaleńców.
    > ad. 3. Powtórze, syjonistycznej hydrze został jeden łeb ukręcony. I

    Leczysz się, czy jeszcze nie?
    Graszka

  • 6. Data: 2006-03-13 13:43:46
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 13 Mar 2006 12:16:40 +0100,
    Graszka <g...@w...pl> screamed:

    [crap cutted]

    > Leczysz się, czy jeszcze nie?

    Medycyna dysponuje tylko lekami objawowymi. Efekt widzisz.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 14:42:50 user up 10914 days, 2:37, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    All Gods were immortal.

  • 7. Data: 2006-03-13 13:59:09
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > ad. 2. Je?li Prawda kole ci? w oczy, to juz Kolegi sprawa. Obra?anie
    > kogo? na forum publicznym mo?e tylko ?wiadczyae o niskiej kulturze
    > osobistej. To tez inna sprawa. JE?li takie docinki b?d? si? powtarzaae,
    > ustal? Twoje dane osobowe i zmusz? do pozwania przed odpowiedni s?d
    > cywilny. Zobaczymy jak sie ma wolno?ae wypowiedzi do docinków jaki?
    > zapale?ców.

    pałuj sie durny oszołomie :-)
    czekam na policje.

    :-)

    SA

  • 8. Data: 2006-03-13 14:05:29
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "boukun." <c...@e...pl> napisał w wiadomości

    >>> 2. za syjonistyczna hydre masz ode mnie miano Oszołoma

    > Leczysz się, czy jeszcze nie?
    > Graszka

    Jego ID:
    From: "boukun." <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polityczny mord Trybunału w Hadze
    Date: Mon, 13 Mar 2006 11:05:50 +0100

    I moje ID:
    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Polityczny mord Trybunału w Hadze
    Date: Sun, 12 Mar 2006 15:53:20 +0100

    boukun

  • 9. Data: 2006-03-13 14:32:53
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Staszek Alcatraz" <m...@a...com> napisał w wiadomości

    > pałuj sie durny oszołomie :-)
    > czekam na policje.
    >
    > :-)
    >
    > SA
    Jego ID:
    From: "boukun." <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 13 Mar 2006 11:05:50 +0100

    I moje ID:
    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 12 Mar 2006 15:53:20 +0100

    boukun

  • 10. Data: 2006-03-13 15:28:21
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    ID boukuna, zwracajcie uwagę na powtórzenie za każdym razem!

    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 12 Mar 2006 15:53:20 +0100

    boukun.