    From: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Policja i Straz Miejska moga mi nagwizdac ?
    Date: Thu, 17 Jun 2004 08:18:08 +0200

    Wlasnie zetknalem sie z taka ciekawostka : Mamy na osiedlu droge, ktora jest
    droga wewnetrzna - nalezy do SM. NO i spoldzielnia postawila sobie tam znak
    'Zakaz ruchu'. Oczywiscie z braku miejsc postojowych jest on notorycznie
    lamany (miedzy inymi przeze mnie). Ostatnimi czasy wezwano nawet Straz
    Miejska aby lokady zalozyla czy cos tam innego. Ale doszly mnie sluchy ze :
    1) Straz Miejska nie ma prawa nic tam zrobic, bo moze interweniowac tylko na
    drogach nalezacych do miasta (nawet nie wiem czy krajowych tez)
    2) Policja nic nie moze mi zrobic, bo podobno znak taki musi byc u nich
    zgloszony i tylko wtedy w jakis sposob ich to interesuje
    Czy to prawda ?

    Fantom
    fut : prawo