    From: "randolf" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Polecenie zapłaty
    Date: Sun, 10 Feb 2002 14:58:26 +0100

    Witam grupowiczów,

    Czy któś zna przypadkiem treść porozumienia między bankami w sprawie
    wzajemnego honorowania poleceń zapłaty. Rzecz w tym, że pewien Bank upiera
    się, że obciążył mój rachunek w trybie polecenia zapłaty, czyli jedynie na
    podstawie mojego upoważnienia, mimo, że było to 10 dni po terminie
    przysłania dyspozycji zapłaty przez Bank wierzyciela. Co dziwne na wyciągu
    widnieje jak byk sformułowanie przelew wychodzący. Więc wygląda na to, że
    dokonali zwykłego przelewu i to bez mojej autoryzacji.

    randolf.