  • 11. Data: 2017-10-22 23:25:32
    Temat: Re: Pojazdy bez tablic rejestracyjnych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-10-17 o 20:11, Juzek pisze:

    > Zawsze mozna się tłumaczyć że tablice ukradli i jedziesz do urzędu
    > wyrobić nowe:)

    Zwłaszcza, gdy nie ma śladów po mocowaniu. No i jazda ciągnikiem do
    Powiatu też dość dziwna jest.

  • 12. Data: 2017-10-23 00:10:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-22 o 20:10, Juzek pisze:

    > Sprawdziłem że wszelkiej maści drogowo budowlane maszyny wolnobierzne to
    > są ciagniki a ciągniki rolnicze muszą posiadać tablice, wiec budowlane
    > też powinny. Kombajny to też chyab ciagniki, wieć niby dlaczego są
    > zwolnione tablic? Więć chyba wszystkie pojazdy mechaniczne muszą być
    > zarejestrowane i posiadać tablice?

    Maszyny budowlane na drogi publiczne wyjeżdżają rzadko lub wcale.
    Ciągniki rolnicze robią to przez cały rok. Więc obowiązuje je
    rejestracja, OC i badania techniczne. Kombajny które na drogach
    są tylko sezonowe nie maja takiego obowiązku.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-10-23 00:32:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-10-17 o 00:10, RadoslawF pisze:

> [...]
    > rejestracja, OC i badania techniczne. Kombajny które na drogach
    > są tylko sezonowe nie maja takiego obowiązku.

    Obowiązuje OC od gospodarstwa rolnego i ono obejmuje właśnie kombajny.
    Natomiast czemu zwolniono je z obowiązku posiadania tablic, to nie wiem.

  • 14. Data: 2017-10-23 23:05:09
    Od: "U" <K...@w...pl>

> [...]
    > rejestracja, OC i badania techniczne. Kombajny które na drogach
    > są tylko sezonowe nie maja takiego obowiązku.

    A jaka to ustawa mówi kto ma posiadać tablice?

  • 15. Data: 2017-10-24 10:37:17
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy dowód rejestracyjny => tablice?

    -----