  • 1. Data: 2004-07-19 07:14:03
    Temat: Podzial majatku
    Od: "Grzegorz W." <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Mam pytanie ile kosztuje zalozenie sprawy w sadzie o podzial majatku na
    rodzenstwo.

    Za informacje z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-07-19 19:45:46
    Temat: Re: Podzial majatku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz W." <g...@a...juni.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:cdfskc$lts$1@polsl.gliwice.pl...
    > Mam pytanie ile kosztuje zalozenie sprawy w sadzie o podzial majatku na
    > rodzenstwo.

    Rozumiem, że chodzi Ci o podział spadku. Samo stwierdzenie nabycia spadku,
    to dwadzieścia kilka złotych. Jeśli później spadkobiercy nie mogą się sami
    dogadać, to wpis procentowy od wartości przedmiotu sporu. Chyba 8%.

  • 3. Data: 2004-07-19 21:16:45
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Rozumiem, że chodzi Ci o podział spadku. Samo stwierdzenie nabycia spadku,
    > to dwadzieścia kilka złotych. Jeśli później spadkobiercy nie mogą się sami
    > dogadać, to wpis procentowy od wartości przedmiotu sporu. Chyba 8%.

    nie jest tak źle, 1/5 z 8%

    KG