  • 11. Data: 2011-03-31 16:57:44
    Temat: Re: Podwyżki dla byłych prezydentów Polski
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-31, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Skandalem jest to, że informatyk zarabia mniej niż hydraulik :-)

    Etatowy? Jasne. Kontraktowy? Zarabia znacznie więcej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2011-03-31 16:58:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Od 1990 roku na zadnego z tych trzech panow nigdy nie zaglosowalas w
    > wyborach?

    Naturalnie wiem, ze mogla zaglosowac tylko na dwoch z nich.... no ale moze w
    1989 roku zasiadala w Zgromadzeniu Narodowym i na Jaruzela tez miala
    mozliwosc zaglosowac :) - kto wie, moze animka weszla z listy krajowej do
    Sejmu :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2011-03-31 18:34:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-31 18:58, SDD pisze:
> [...]
    > 1989 roku zasiadala w Zgromadzeniu Narodowym i na Jaruzela tez miala
    > mozliwosc zaglosowac :) - kto wie, moze animka weszla z listy krajowej do

    Przestancie gdybać. Kraj na skraju upadku, emerytom pieniądze zabierają,
    szpitalom żałują, prawie wszystko zabieraja, a sobie w dupy (sorry)
    pakują.
    Boże spuść bombę!

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-03-31 18:44:51
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Przestancie gdybać. Kraj na skraju upadku,

    jakiego upadku...?:-)

    > emerytom pieniądze zabierają,
    > szpitalom żałują, prawie wszystko zabieraja,  a sobie w dupy (sorry)
    > pakują.

    weź się do jakiejś roboty, a nie wymagaj od nich, żeby ci wszystko
    dawali...

    pozdrawiam
    s_13

  • 15. Data: 2011-03-31 18:46:48
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 31 Mar, 20:34, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Boże spuść bombę!

    Na animke ktora pisze wszedzie glupoty.

    Ile emerytur ufundujesz z podniesienia tych pensji? Ile zabiegow w
    szpitalach przeprowadzisz?

    imho Jaruzelski nie powinien otrzymywac zadnych pieniedzy - pomijajac
    fakt ze jest komunistycznym zbrodniarzem, to narod go nie wybral, wiec
    narod nie powinien go utrzymywac.

  • 16. Data: 2011-03-31 19:16:51
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku animka napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > emerytom pieniądze zabierają,
    Hę? Kto ci takich pierdół naopowiadał?

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 17. Data: 2011-03-31 23:56:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-31 20:44, s_13 pisze:

    > jakiego upadku...?:-)

    > weź się do jakiejś roboty, a nie wymagaj od nich, żeby ci wszystko
    > dawali...

    Ja jestem zatroskana o CAŁY polski, biedny naród, a nie o cwaniaków i
    kombinatorów, którzy mają co chcą.

    --
    animka

  • 18. Data: 2011-03-31 23:58:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-31 21:16, Maciek pisze:

    > Hę? Kto ci takich pierdół naopowiadał?

    Policzyłeś juz sobie, sprawdzileś ile emerytury dostaniesz?

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-04-01 00:05:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-04-01 01:58, animka pisze:
    > Policzyłeś juz sobie, sprawdzileś ile emerytury dostaniesz?

    Nic nie dostanie. Ani Ty. Ani ja ani nikt inny.
    Bo nie będzie komu na nią płacić - bez względu jaki "system" będzie
    stosowany.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 20. Data: 2011-04-01 07:04:52
    Od: "news" <l...@v...de>

    "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    .googlegroups.com...
> [...]

    >imho Jaruzelski nie powinien otrzymywac zadnych pieniedzy - pomijajac
    >fakt ze jest komunistycznym zbrodniarzem, to narod go nie wybral, wiec

    Jakim prawem nazywasz Generała zbrodniarzem? Osiągnij w swoim życiu 1/1000
    tego co on, zrób dla polski 1/1000, apotem się wypowiadaj. Gdyby nie on, to
    by cie na tym zasranym świecie nie było.