    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podwójna opłata u notariusza
    Date: Tue, 12 Jul 2011 15:58:55 +0200

    Witam,

    aby wyrobić podpis elektroniczny, trzeba podpisać umowę i załącznik do
    niej w obecności notariusza. Notariusz wtedy podpisuje oświadczenie o
    treści:

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/oswiadczen
    ie.png

    Unizeto mówi, że to kosztuje 20zł + VAT i nigdy nikt mi się nie skarżył,
    że jest inaczej. Niestety dzisiaj dzwoni do mnie znajoma, że jest u
    notariusza, że notariusz chce podwójną opłatę, bo 2 podpisy: na
    załączniku i na umowie.

    Zapłaciła i usługę wzięła, bo co miała robić, ale ja się zastanawiam,
    czy notariusz faktycznie miał pobrać 2 opłaty? Czy jedną, bo w sumie 1
    raz potwierdzał tożsamość tej osoby?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek