  • 21. Data: 2003-02-08 19:24:28
    Temat: Re: Podrobiony podpis na f-rze VAT i oskarżenie
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b2062k$gih$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Tomasz Kie?pi?ski wrote:

    > Nie b?d?c w jakikolwiek formalny sposób powi?zany z firm??

    Ja odbierajac faktury sie podpisywalem po prostu swoim podpiem, a
    ponizej dopiek "z up." (w skrocie z upowaznienia). Nie bedac w zaden
    sposob zwiazany. I spoko.

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 22. Data: 2003-02-10 21:11:53
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie masz racje. Ale jakos nie bardzo moge zrozumiec (jako totalny laik)
    > co to jest "przestepstwo przeciwko prawidlowemu obiegowi dokumentow" w tej
    > sytuacji. Czy taki sfalszowany podpis powoduje niewaznosci tej faktury ?
    Czy
    > oni cos wyludzili tym sfalszowanym podpisem?

    To właśnie znaczy, że nie jest konieczne osiągnięcie
    korzyści przez kogokolwiek przy art. 270 kk.