  • 11. Data: 2002-09-29 10:30:50
    Temat: Re: Podrobiona legitymacja
    Od: "Abigail" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:an6itk$iai$1@info.cyf-kr.edu.pl...

> [...]

    slusznie, przeciez czym skorupka za mlodu....

    pzdr

    A.

  • 12. Data: 2002-09-29 11:55:31
    Od: "aga" <a...@N...gazeta.pl>

    Dziekuje za odzew!

    Zaplacic ok, licze sie z tym. Obawiam sie, ze jednak sprawa trafi do sadu
    (choc mam nadzieje, ze nie). Mam nie naganna przeszlosc i nie za bardzo mi
    sie udalo przejscie z zycia beztroskiej studentki do doroslego zycia :)
    Obawiam sie, ze moze byc zamieszanie wokol mojej osoby i moze odbic sie to
    echem w pracy czy szkole, u sasiadow, na czym oczywiscie mi wcale nie zalezy.
    Jesli to moze byc wazne to ja kupialm ta legitymacje, nic na niej nie
    falszowalam i podrabialam. Poprostu kupilam sobie problem.
    Jesli juz dojdzie do sadu to jak to sie moze skonczyc?
    Grzywna, kolegium, wyrokiem czy jeszcze czyms gorszym?
    Jak dlugo to wszystko bedzie trwalo?
    Kto bedzie informowany o tym zdarzeniu i o ewentualnym wyroku?

    pomozcie

  • 13. Data: 2002-09-29 11:59:49
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Abigail napisa_(a):

    > zgadzam sie, ale z punktu widzenia teorii popatrzmy na paragraf
    > nizej - PKP tez czlowiek ;)

    A kto to wie? ;)
    I kto jest pokrzywdzonym ?

    KG

  • 14. Data: 2002-09-29 21:38:52
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    aga napisa_(a):
    > Jesli to moze byc wazne to ja kupialm ta legitymacje, nic na niej nie
    > falszowalam i podrabialam. Poprostu kupilam sobie problem.

    Wystarczy samo posługiwanie się

    > Jesli juz dojdzie do sadu to jak to sie moze skonczyc?
    > Grzywna, kolegium, wyrokiem czy jeszcze czyms gorszym?

    Wyrok - ja bym stawiał na grzywnę. Niestety skazanie i rejestr pewnie
    będzie.

    > Jak dlugo to wszystko bedzie trwalo?

    Myślę, że to zależy gdzie. Ewentualnie od porozumienia z prokuratorem.

    > Kto bedzie informowany o tym zdarzeniu i o ewentualnym wyroku?

    Raczej nikt.

    KG

  • 15. Data: 2002-09-30 21:17:44
    Od: Szujdakra <a...@a...pl>

    kam napisał(a):

    > Wyrok - ja bym stawiał na grzywnę. Niestety skazanie i rejestr
    > pewnie będzie.

    Niestety rowniez jestem zainteresowany tematem; jak to jest z tym
    rejestrem? Zalozmy ze wpisuja tam jakiegos klienta - czy jego dane
    pozostana tam juz na wieki wiekow? Jesli nie, to jak dlugo tam beda? I
    czy nalezy sie starac o skreslenie z listy (czy tez nastepuje to
    automatycznie)

    > Raczej nikt.

    Tu niestety bym polemizowal, do mojej budy przyszlo szybciej niz do
    mnie...

    Pozdrawiam.
    Szujdakra

  • 16. Data: 2002-09-30 22:42:56
    Od: "Abigail" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szujdakra" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pozostana tam juz na wieki wiekow? Jesli nie, to jak dlugo tam beda? I
    > czy nalezy sie starac o skreslenie z listy (czy tez nastepuje to

    roznie, w zaleznosci od rodzaju kary, ewentualnie okresu proby,
    zatarcie nastepuje z urzedu po uplywie okreslonego czasu
    lub mozna sie starac o wczesniejsze
    mozna takze probowac ulaskawienia ;)

    pzdr

    A.

  • 17. Data: 2002-09-30 22:44:52
    Od: "Abigail" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A kto to wie? ;)
    > I kto jest pokrzywdzonym ?

    A kto to wie ?
    pewnie dziesiatki - szkola, pkp, mpk, kina, teatry, muzea itd
    na szczescie pewnie nie wiedza, ze ja zlapali ;)

    pzdr

    A.

  • 18. Data: 2002-10-01 05:21:56
    Od: Szujdakra <a...@a...pl>

    Abigail napisał(a):

    > mozna takze probowac ulaskawienia ;)

    No to w razie koniecznosci bede probowal... czy zna ktos adres
    Kwasniewskiego? ;))
    Pozdrawiam i dzieki za wyjasnienie

  • 19. Data: 2002-10-01 20:38:09
    Od: "Abigail" <a...@p...onet.pl>

    > No to w razie koniecznosci bede probowal... czy zna ktos adres
    > Kwasniewskiego? ;))
    > Pozdrawiam i dzieki za wyjasnienie

    nie musisz mu glowy od razu zawracac :)
    prosbe skladasz w SR