  • Data: 2002-09-28 11:33:55
    Temat: Podrobiona legitymacja
    Od: "aga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem. Podczas kontroli w pociagu zostala zatrzymana mi podrobiona
    legitymacja studencka. Dostalam kare i pokwitowanie zatrzymania dokumentu.
    Rewizor stwierdzil, ze dokument zostanie przeslany do Gniezna.
    Oczywiscie widze swoja wine w tej calej sytuacji, ale chcialbym uslyszec rady
    co mam dalej robic?
    Jak rozmawiac z pkp aby ta sprawa zostala jak najszybciej zakonczona i
    mozliwie jak najmniejszymi konsekwencjami? Prosze o pomoc lub o odpowiedzi
    osob, ktore zetknely sie z podobnym problemem.
    Pozdrawiam
    zrozpaczona